google.com #ref-menu

Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

PREDSTAVLJAMO: MINA SKOPOVSKA, TALENTOVANA UMJETNICA IZ ZENICE

mina-naslovna

Nastavljamo sa predstavljanjem talentovanih umjetnika iz regije, a ovog puta smo imali čast da razgovaramo sa Minom Skopovskom, samoukom umjetnicom iz Zenice, BiH. Uživajte!
Prije svega, recite nam nešto o sebi
Ja sam Emina, imam 25 godina i živim u Zenici.
Kada ste prvi put otkrili svoju kreativnu stranu i koliko dugo se bavite umjetnošću?
Jako rano. Smatram da su sva djeca kreativna i umjetničkog duha, na svu sreću ja nikad nisam prestala biti. Vremenom sam postajala bolja  i nadam se da ću svakog dana u svakom pogledu sve više napredovati. 🙂
mina1

Kako opisujete svoj stil i koje tehnike koristite?
Volim realizam i pribjegavam tom stilu pogotovo kada radim portrete. Koristim grafit najviše, ali volim slikati akvarelom, temperama, ulje na platnu…
Poznato nam je da crtate portrete po narudžbi. Možete li nam reći nešto više o tome?
U zadnje vrijeme uglavnom radim portrete po narudžbi. S obzirom da na facebooku imam album sa radovima uglavnom i narudžbe stižu preko facebooka ili od prijatelja. Portret je po mom mišljenju lijep izbor za poklon. Ljudi uglavnom znaju šta žele, tako da je moje samo da zadovoljim očekivanja. Komentari su pozitivni, što mi daje posticaj da napredujem.

mina3

Šta (ili ko) vas najviše inspiriše?
Najviše me inspiriše prirodnost i priroda, što je meni lično sinonim za ljepotu. Često mi kažu da na portretima koje radim ljudi izgledaju ljepši nego što jesu u stvarnosti, ali to je valjda moja percepcija.
U slobodno vrijeme, bavite se…
Pišem, slikam, kuham, družim se.. Volim slobodno vrijeme I jedva čekam proljeće. 🙂
Prema vašem mišljenju, umjetnost je…
Duhovnost. Ne mogu zamisliti život bez umjetnosti, toliko smo se navikli na nju i svuda je oko nas. Da ne postoji mislim da bi ljudi bili poput robota, jako depresivno ako mene pitate.
mina2

mina4

mina5

mina6

mina7

mina8

mina9

mina10

mina-autoportret

Piše : Nermin Redžić (Balkaninfoo.blogspot.ba) 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na dolasku....