google.com #ref-menu

Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 21. travnja 2016.

Bloger Nermin Black Redzic "Moj životna priča" za Balkan-Info.com



-Taj dan trag mi ostavi,u srcu duboki rez da nikad ne zaboravim. Da,zivot je vise gorak,nego sladak,to je tzv ZIVOTNA PUSTOLOVINA ,i receno je iz licnog iskustv 
Na granici sam između jave i sna . Ponekad' se pitam ZASTO ?! Retoricko pitanje na koje nemam bas uvijek odgovor. Ali masta i san prelaze u javu! Da,to je ono o cemu sam odmalena mastao i sanjario - postati neko i nesta,Iako po Makijaveliju ,cija teorija glasi "CILJ NE OPRAVDAVA SREDSTVO"", niko ne postuje to pisano pravilo,pak' su spremni da ''gaze po tebi'' kako bi ga ostvarili,pitam se vise puta dokle i po cijenu cega?! TO je bio moj dan,moje minute,ali sasvim slucajno kako je dosao,tako se i ugasio,polako i necujno ......
Hiljadu puta zasto,milion puta cime izazvano... Moja iskrenost i dobronamjerni savjeti su me vise puta kostali u zivotu. Jedan od uticjnih faktora je tzv fizicka (spoljasnja) ljepota,to je ona besmislena rijec sa besmislenm znacenjem.


-Ponekad zbog toga kriv sam na sebe,ali to je Majka priroda. Ne mogu joj reci HVALA,jer mi je u stvarnom zivotu bezbroj puta odmogla. Opet se prozima ono pitanje ......nemilice sam izgubio iskrene "prijatelje,prijateljice!",za koje sam ponekad i sumnjo da to nije pravo prijeteljstvo ,nego CISTI INTERES.....nazalost ispostavilo se tako ))))Da l' je za to krivac MAJKA PRIRODA .cesto mi to prolazi kroz misli...>Iako,je nezahvalno govoriti o sebi,ja osjecam potrebu da prenesem na "papir" i oslobodim se svega sto me muci,i iskazem rijecima od pocetka,pa do samog kraja,do onog dana koji mi je bio SVE,a sad' samo bolni trag .....dal' je unisten mojom krivicom ili ne sad' je ostao iza mene,i cuvam samo lijepe uspomene ....Zato sam tu bio,u vasoj maloj klinici,zbog dusevne bolesti,i nanijetog dusevnog bola ,nije bilo lako,al' kad' se rasteretite od svega sto vas izjeda,porodica je tu koja ce vam pruziti bezuslovnu ljubav i podrsku -morate razgovarati u 4 oka,samo tako mozete uspjeti!





-A ovo u prenesenom znaci,manite se virtuelnih stvari,i vratite se u svoje djetiljnstvo,kada su dani bili veseliji,i osjecali ste ispunjenost svakog dana u cijelom tijelu.....Pitam se, DOKLE?!,i da li sam bas ja to zasluzio......i koji su moji grijehovi da bas ja budem zrtva svega .....no,na greskama se mora uciti i sto bi rekli uhvatiti se u tzv koštac koji nam zivot namece .....jer za mene je svijet tek poceo )Moja slava i popularnost je bila u sasvim drugom planu,niste shvatili moju sustinu,---cast pojedincima......slava je prolazna,djela su ona koja zive iza nas.....stavise,htio sam ujedinjinje za sve nas,moja misija je ostala nedorecena i nedovrsena,al' samo na kratko ! Rekao bih vise kapljica mudrosti iz knjige "Dobar stres,los stres"-Bari Lenson,ali bih ipak to svojim rijecima,kako sam oduvijek cinio.U zivotu svakom je dat dar i talenat od Boga,al' samo ga treba pravilno i korisno upotrijebiti.Da bi postao covjek vodimo se ovim rijecima ''ONO STO NE ZELIS SEBI,NE POZELI NIKOME"



-,a da bi istrajali u zivotu koji je obasut trnjem i kamenjem,uvijek imajmo na umu "ONO STO TE NE UBIJE;OJACA TE "!!!!!!!! 
April 29, 2012 u 9:48 prije podne 
Nermin Huan Miguel Redžić. 
Na vama je dal' cete shvatiti ,meni bi bilo drago da izdvojite 2,3 min da procitate moj sastav ! ,jer OVO je poklon vama iz dobronamjernih stvari s' moje str ! ♥

Autor: Nermin Redzic
Dobro došli na moju Facebook stranicu: Nermin Redzic - Exclusive Agent
Pogledajte neki od popularnih klipova

Klip 1





Facebook © 2016

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na dolasku....